Thursday, September 22, 2016

Lex Van Dam

Lex Van Dam Ek persoonlik dink hy is wettig, het hy vir GS, weet ek nie een of ander rede vir hom om te lieg sien. Waarskynlik sy manier om 'n filantroop, Bill Gates stylee net vir handelaars Ja, ek twyfel nie sy vermoë om handel te dryf - hy is duidelik baie slim. Maar ek dink net nie 'n man met sy talente te bied 'n kursus so goedkoop. Ek weet ek sou nie. Ek sou bywoon nie, maar wil net gaan daar met 'n oop gemoed - moenie verwag dat hy sy geheime van sukses te openbaar vir 250 pond. Ek weet wat jy bedoel. Enigiets anders is 'n bonus by 250 bier tekens Die manier wat jy is meer geneig om aangenaam verras eerder as om teleurgesteld te wees. Lex van Dam Hedge fund bestuurder en skepper van die BBC se TV-reeks Million Dollar Handelaars Sluit aan en vra die onderwyser 'n vraag enige tyd. Hulle sal antwoord binne 24 uur! Gebore in Nederland, Lex van Dam is een van die mees gerespekteerde fondsbestuurders die Verenigde Koninkryk se, sowel as 'n toonaangewende finansiële opvoeder. Hy het sy professionele loopbaan in 1992, handel aandele vir Goldman Sachs waar hy gewerk het vir tien jaar, die laaste tyd as hoof van die aandele handel vir eie lessenaar. Daarna het hy geld by GLG, wat op die oomblik, was Europa se grootste verskansingsfonds. Vanaf 2007 het hy 'n hedge fund bestuurder by Hampstead Capital LLP is. In 2009, Lex geskep en met 'n ster in 'n drie-deel-reeks op televisie 2, getiteld Million Dollar Handelaars. Die show gemik om agt gewone mense oor die aandelemark te voed, en Lex sit die sterling ekwivalent van $ 1000000 van sy eie geld vir die beginners om handel te dryf met die loop van agt weke. Aan die einde van die eksperiment, het die nuwelinge die professionele handelaars geklop. Lex opstel van die eksperiment aan die publiek aan te moedig om groter beheer oor hul persoonlike finansies te neem in die nasleep van die wêreldwye finansiële krisis. Later daardie jaar, was hy gewoond n metgesel boek getiteld Hoe om geld te maak Trading, wat uitgebrei oor die handel tegnieke te sien in die TV-reeks. In November 2010 het hy begin Die Lex van Dam Trading Akademie om mense te leer hoe om handel te dryf en te belê. Lex is 'n gereelde spreker by verskeie plaaslike en internasionale gebeure, dikwels aangehaal op CNN, Reuters, FT, en Bloomberg. Kursusse van Lex van Dam


No comments:

Post a Comment