Friday, September 23, 2016

Magic The Gathering Basics Vir Beginners

Magic: The Gathering Basics vir Beginners deur Hollow0n3 Welkom by my heel eerste artikel vir MTGOTraders. Die meeste van julle sal nie gehoor het van my, so ek sal 'n bietjie inleiding toespraak eerste te doen. Ek is 27 jaar oud, uit Duitsland en ek speel 'n baie op MTGO. Ek het begin met papier kaarte 'n paar jaar terug en stadig verskuif my belangstelling om die aanlyn variant. Lang storie kort, dit begin met die sluiting van die plaaslike winkel. Ek skryf ook soms vir Paupermagic maar meestal vir een van groter webtuistes Duitsland se, naamlik GerMagic. Kom ons begin: hierdie artikel is daarop gemik om mense wat net hul eerste rekening en wil weet hoe hierdie program beste hanteer word vir 'n beginner. Ek sal dek 'n hele paar belangrike onderwerpe wat jou behoort te help om te begin. "Hoe kan ek my wagwoord verander? Die een wat hulle my gestuur is heeltemal te ingewikkeld!" Ek sien baie van beginners met hierdie probleem, gelukkig het ek 'n paar screenshots voorberei om hierdie maklik vir jou mense te maak. Eerste wat jy nodig het om te klik op die "Stellings" knoppie op die linkerkant. Ek bedoel hierdie een. Jy sien, dat knoppie is baie belangrik en bied 'n baie belangrike opsies. Agter hierdie knoppie jy sal 'n baie opsies wat jy dalk verwar, maar moenie bekommerd wees nie, sal ek dek die mense wat jy absoluut nodig het om te weet oor nou vind. Jy sal die gebruik van die ander kinders verstaan ​​redelik vinnig as jy gebruik om die program self te kry. Vir nou, kliek net op daardie knoppie en 'n nuwe venster oop te maak. Hier sien ons die beeld van die nuwe venster, plus 'n paar opmerkings wat ek op die top van dit geplaas te maak dit makliker om te verstaan ​​wat ek babbel oor. Die groot rooi pyl punte jy die belangrikste knoppie vir nou, "Change Password". Ek stel voor dat jy 'n wagwoord kies met ten minste 8 karakters, maak gebruik van die skof-sleutel en dat jy nie gebruik enigiets wat kan gevind word in 'n woordeboek. Moenie vergeet dat jy kan en behoort getalle en simbole gebruik in jou nuwe wagwoord. Jy moet ook die instellings wat ek gemaak het vir die klank kopieer, dit elimineer die irriterende geluid wat jy sal anders hoor wanneer jy in 'n kamer wat tafels het. Die ander twee-klank verwante instellings sal eintlik help om niks te mis terwyl jy in 'n spel. Aangesien ons reeds hier, sal ek nog 'n belangrike instelling volgende dek, sal dit waarskynlik die instelling wat jy sal meer dikwels 'n ander verander dan. Wat praat ek? "Ek kan my Reuse groei nie gebruik tydens sy beurt my opponent se." Beginners dikwels vergeet dat dit nie soos papier magie, kan jy al jou uitspel nie altyd speel, tensy jy die sagteware het gesê wanneer om dit te verwag en vra as jy iets wil gooi. Die foto toon jy die stop ek sou altyd gebruik in plaas van die standaard kinders, tensy jy 'n dek wat regtig nodig ander tot stilstand kom, byvoorbeeld iets met die hel se opsigter nie.


No comments:

Post a Comment