Sunday, September 25, 2016

Gann - S Grootste Fan

Ganns Grootste Fan WD GANN het waarskynlik meer bygedra tot tegniese ontleding, en in die besonder die begrip van die verband tussen tyd en prys, as enige ander handelaar. Dit was Gann se wiskundige genie en sy vermoë om die patrone te sien in die mark (wat ten tyde byna almal geïgnoreer) wat hom so suksesvol gemaak en het 'n nalatenskap wat steeds tot vandag toe. In die ontwikkeling van die mark ontleder oor die afgelope 13 jaar, het ek die geluk van die leer so baie oor Gann en die verskillende tegnieke wat gebruik kan word in sy geskrifte en kaarte het. Hy nagevors baie gebiede van meetkunde te astrologie om te sien wat leidrade hulle hom in sy soektog sal gee vir dit wat die markte gaan doen. Dit is 'n fassinerende studieveld en een wat ek lief te hê, maar soms kan ons dit te ingewikkeld maak en ons moet net terug na die basiese beginsels te kry. Een van die mees basiese van die Gann gereedskap is ook een van die eenvoudigste, die nederige Gann Fan. Selfs met al die kwadratuur tegnieke wat ek gebruik in my handel, ek het nog 'n paar Gann fans op my kaarte as 'n algehele gids. In hierdie artikel sal ek jou wys die basiese beginsels van die Gann Fan, hoe dit saamgestel is, en ook hoe ek die Dynamic Gann Fan aan die hele proses 'n stap verder te neem. Die Gann Fan is 'n reeks van lyne wat lyk soos 'n fan uit uitstraal van 'n groot keerpunt in die mark. Volgens Gann, elk van hierdie fan lyne gee ons 'n aanduiding van moontlike ondersteuning en weerstand as die mark ambagte naby hulle. Hoekom. Ek weet nie! Miskien is daar diegene wat al die filosofiese redes kan gee waarom dit gebeur, maar nie vir my, ek het nie uit nog gewerk het. Ek is 'n handelaar en ek het gesien hoe dit werk so baie keer dat ek weet dat ek weet dat dit werk. Vir my dié lyne is soos donker wolke wat lei tot reën, die lyne sal nie beslis lei tot 'n beurt in die mark, maar daar is 'n baie goeie kans om hulle wil. Gann Fan 101 Die belangrikste konsep wat ons nodig het om te verstaan ​​wanneer die gebruik van 'n Gann Fan, is die verhouding tussen tyd en prys wat Gann voorgestel. Dit is, gemiddeld vir 'n eenheid van tyd die mark sal styg met 'n eenheid van die prys. Die probleem kom in die definisie van wat 'n eenheid van die prys is. Op 'n voorraad wat handel dryf in sent, sou dit 0,01 wees, want dit is die kleinste wat die voorraad kan handel in. 'N indeks soos die SP 500 sou 'n eenheid van die prys van 1, het "Maar wag!" Jy kan sê: "Die SP 500 ambagte in 0.1 inkremente, hoekom het jy 1?". Dit is hier waar Gann is deel wetenskap en deel kuns, moet jy 'n eenheidsprys wat "pas" die mark wat jy is op soek na te kies. Selfs wanneer ons kyk na aandele, 'n voorraad wat handel dryf onder $ 1 het 'n verskillende eenheidsprys van die een wat handel dryf naby $ 100, of ons sal net 'n reeks plat lyne. Noudat ons die eenheidsprys uitgesorteer, kan ons begin om die lyne te trek. Die eerste reël is opgestel deur die aansluiting by die beginpunt met die punt 'n eenheid van tyd oor, en 'n eenheid van die prys op. Die volgende foto toon hoe dit geskep word. Op die Gann Fan noem ons hierdie lyn die 11 (een vir een) of soms is dit staan ​​bekend as die 45degree lyn, want as jy dit op grafiekpapier geteken dit sou wees presies 45 grade. Een lyn nie 'n Fan al maak; die res van die lyne wat ons nodig het is bereken deur veelvoude van die eenheidsprys. Die 21-lyn is eenvoudig 'n eenheid van tyd en 2 eenhede van prys ens OK, so laat ons 'n blik op 'n paar voorbeelde. In hierdie grafiek van BHP het ek 'n Gann Fan aan die bokant van die mark wat plaasgevind het op 16 Mei 2008. Die rooi lyn afgaan is die 11 lyn geplaas, die res is die veelvoude van beide die tyd en prys. In hierdie geval het ek 'n eenheidsprys van 10c, selfs al is die voorraad ambagte in 1c inkremente, die skalering net reg te kry. As jy kyk na hierdie grafiek wat jy kan al die kere wat hierdie lyne het jy 'n idee van waar die mark gaan draai sien. Dit is nie 100% nie, maar dit sit die kans in jou guns tel. Ek het nooit ophou met net een Fan wanneer ek al die ontleding van 'n mark. Die volgende foto toon dieselfde voorraad met 'n tweede fan bygevoeg aan die onderkant van die mark in November 2008. Jy kan sien hoe weer hierdie lyne, veral die 12 lyn, ondersteuning en weerstand het aan die mark. Aangesien hierdie mark gaan voort om handel te dryf Ek sal kyk as dit kom naby aan enige van hierdie reëls en word op soek na 'n verandering in die tendens. Soos jy kan sien, die Gann Fan is 'n kragtige instrument en een wat gebruik kan word in kombinasie met enige ander analise vir jou waarskynlik punte gee in die mark waar die tendens sal verander. As jy handel in verskillende tydgleuwe, moet jy voortdurend te kies wat die beste prys eenheid te gebruik. Dit is waar die Dynamic Gann Fan kom in. Maak dit Dynamic Sodra jy verstaan ​​wat jy is op soek na 'n Gann Fan, dit is baie makliker om die dinamiese Gann Fan gebruik wat mark ontleder het om te bied. Met die Dynamic Gann Fan moet jy twee punte in die mark te kies. Tipies Ek is op soek na die begin en einde van 'n groot stap in die mark. Die volgende voorbeeld is van die SPI (Deel prysindeks), 'n mark futures in Australië. Ek het net gekies die begin as die laagtepunt in Maart 2009 en die top as die onlangse top in die SPI mark op 15 Oktober 2009. Die dinamiese Gann Fan trek die 11 lyn tussen my twee seleksie punte en dan trek al die ander lyne (21 ens ) as verhoudings van die 11 lyn. As ek kyk na die eienskappe van hierdie hulpmiddel kan ek sien dat dit 'n eenheidsprys van 11.471611 het bereken, nou dit is nie een van ons getalle wat ons normaalweg sou gebruik! In hierdie geval het ons 'n eenheidsprys dat hierdie mark het in die verlede gebruik, en ons wil om te sien wat gebeur as ons gebruik dieselfde eenheidsprys in die toekoms. Hieronder is dieselfde grafiek met 'n ander Dynamic Gann Fan sien neerdaal van die top in Oktober 2009. Die eenheidsprys is dieselfde as die eerste een wat ons geskape. Ek het in vergrote om dit duideliker hoe kragtig hierdie hulpmiddel is te maak. Jy kan sien dat in die twee maande sedert daardie top in die mark, hierdie dinamiese Gann Fan is gee ons duidelike seine van waar die mark gaan goed draai by voorbaat. Nog 'n uitbreiding wat altyd interessant is om dieselfde eenheidsprys neem en gebruik dit in die Gann Squares of ander gereedskap wat 'n eenheidsprys gebruik. Die Gann Fan en die Dynamic Gann Fan is baie eenvoudige, maar kragtige gereedskap wat jy kan gebruik in jou handel. Ek is so nou die ondersteuners voordat ek 'n handelsmerk soos ek sal nie lank gaan net onder een van hierdie lyne te plaas. Wat ek gevind het is dat die belangrikste ding wat mense sukkel met die konsep van die eenheidsprys. Sodra jy dit verstaan, is jy goed op jou pad na die bemeestering van hierdie instrumente en baie van die ander Gann gereedskap wat die konsep van 'n eenheidsprys gebruik wanneer kwadratuur en prys.


No comments:

Post a Comment