Sunday, October 9, 2016

Hoe Om Options Handel In 'N Klein Rekening

Hoe om Options handel in 'n Klein rekening deur Steven Place 6 jaar gelede Sedert Im altyd op soek na maniere om IWO te verbeter, het ek 'n opname 'n paar weke gelede vir besoekers gevra om my site wat theyd hou in 'n opsies handel diens. Een van die vrae wat gevra word is hoe groot model portefeulje sou jy graag wou sien, en dan verdeel ek die antwoorde in verskeie vlakke. Die resultate wat ek gevind het, was dat ongeveer die helfte van my besoekers wou 'n kleiner rekening geskoei nogal 'n verrassing vir my sien. So ek het gevoel dat dit jou kan help as ek verduidelik hoe ek die beste voel 'n klein ag geneem behoort te verhandel. Anders as die gewone mark risiko's, Theres twee ander dinge wat jy nodig het bekommerd oor wanneer die handel opsies in 'n klein aanmerking te wees: meedoënlose kapitaalbehoud en kommissie struktuur. Laasgenoemde kan gehelp word deur te gaan deur 'n toegewyde opsies makelaars wat goeie gelde (SWIM IBKR OXPS) asook nie overtrading. Ek kan nie genoeg beklemtoon dat overtrading n klein rekening dit kan eet deur kommissies asook om gestop uit 40% van die tyd. Deurdat hulle undercapitalized jy by 'n groot nadeel, en wat jy nodig het deeglik bewus van wat om te wees. So hier is my advies oor die strategie wat die beste geskik is vir kleiner rekeninge. Slegs speel die mees likiede indeks en sektor opsies. Gebruik uiterste ondersteuning en weerstand lyne om posisies te gaan om jou algehele kans op sukses te verhoog. Wanneer om op 'n directional handel, gebruik uit die opsies geld (OTM) en verkoop 'n vertikale. Dit sal jy op die positiewe kant van theta en verhoog jou kans sowel. Die beloning / risiko verminder, maar jou waarskynlikheid toeneem. Volg altyd jou portefeulje Grieke, geweeg teen SPY om seker te maak jy Arent te directionally blootgestel. As 'n bedryf gaan jou pad baie goed, verkoop die teenoorgestelde kant van die handel 'n yster Condor vestig. Na hierdie opsies verval, Siek wees opening van twee nuwe portefeuljes vir my intekenaars. 'n $ 7500 en 'n $ 40,000 dit sal help om te wys hoe posisie sizing en portefeulje verskansing werk by die gebruik van opsies. Vir die klein rekening, Siek wees met behulp van die strategie om te help my subs kry 'n voorsprong in die mark en die behoud van hul kapitaal. Steven Place is die stigter en hoof handelaar by investingwithoptions /


No comments:

Post a Comment