Wednesday, October 12, 2016

Op Soek Na Uitputting Candle Patterns

Op soek na Uitputting Candle Patterns In hierdie video: 00:24 gehou 'n lewendige 2 uur handel kamer sessie vir my kliënte 01:36 gepraat oor Uitputting patrone wanneer jy soek na Voortsetting en Terugskrywing patrone 01:49 'n Opwindende nuwe lidmaatskap webwerf Hi Handelaars Andrew Mitchem hier die Forex Trading Coach: Welkom saam na 'n ander weeklikse video. Vandag is Vrydag die 8ste Maart. Uitputting Candle Patterns Wel gister het ek het 'n lewendige 2 uur handel kamer sessie vir my kliënte en in daardie sessie het ons gekyk na 'n paar baie belangrike kers patrone wat ons gesoek. En algehele Ek is op soek na voortsetting patrone of terugskrywing patrone. Maar voor die ekstra bevestiging, ideaal wat ek graag wou sien dat 'n uitputting patroon. So, wat ek bedoel met dit is kom ons sê ons was in 'n uptrend, sien ek dan 'n uitputting en dan 'n bevestiging te kort te gaan. Dit is die uitputting wat my idee is gegee, die vroeë waarskuwing voor die bevestiging te kort te gaan. Dit is 'n ommekeer patroon. Vir 'n voortsetting, kan ons in 'n uptrend, kry ons 'n trek terug en 'n trek terug na 'n sekere vlak. En dan sien ons uitputting dan 'n positiewe patroon te lank terug te gaan. So op beide gevalle - die ommekeer en die voortsetting patroon, die uitputting kers gee ons 'n baie leidrade veral as dit kom by 'n baie belangrike weiering vlak. En Ek bespreek 'n baie meer van wat binne die kursus self. 4 uur Chart Trades Ons kyk na sowat vier uur kaarte en kyk na 'n paar baie goeie ambagte wat oor die afgelope paar dae was besig om op die vier kaarte. En ons het ook 'n 15 minuut grafiek op die GBP / USD verkoop met die 1,5000 vlak - die groot ronde nommer in die pad as 'n hindernis, as 'n weerstand vlak. Nuwe kliënte lidmaatskap site Ek het ook gedeel met my kliënte 'n baie opwindende nuwe webwerf wat ek vir hulle wat slegs aanteken webwerf die kliënt se en dit is met al die kursusnotas, die video's, die hulptoonbank, sagteware alles binne een plek so 'n baie waardevolle hulpbron vir kliënte te kry en ook die kursus inligting te heroorweeg. Amerikaanse Clocks Verandering en die Nie-Farm betaalstate 'N Woord van waarskuwing het ons die nie-plaas verloont later vandag so vir my is dit vroeë oggendure van Saterdag oggend, maar sy 08:30 Eastern Standard Time New York. So op daardie tydstip het ek altyd graag my ambagte het gesluit voor dan veral die korter tyd termyn kaarte. Die Daily kaarte Ek kan verlaat oop gedurende daardie nuus Dit hang af van hoe hulle op daardie tydstip geplaas. As hulle in redelike goeie wins kan ek net naby hulle vir die week en sluit uit en dan net kyk na die nuus aankondiging. Ook om jou te laat weet dat hierdie Sondag, die Amerikaanse en Kanadese horlosies beweeg sodat die daaglikse handel voorstelle wat ek veral is gepos op daardie Forex Vrede Army hulle sal een uur vroeër so vir dié van julle buite die Verenigde State en Kanada, diegene wees handel voorstelle sal kom deur 'n uur vroeër. Dit sal steeds 17:00 New York Time maar net vir jou plaaslike tyd wat pas net deur die een uur. Hierdie week se handel Op die kaarte: Ons het die euro gister gesien net skielik teruggetrek weer so was om 'n paar nuwe aankope in die euro en of dit steeds of nie - ons weet nie regtig op hierdie tyd. Ek verkies om te kyk vir koop ambagte op die euro, 'n groot deel van die euro pare vandag maar dit kan net 'n baie kort tydjie wees as wat ek is op soek na dit. Wie weet wat nie-plaas verloont bring en waar die geldeenhede kop in volgende week. Die enigste handel Ek het myself vandag geneem op die daaglikse kaarte is 'n kort posisie op die GBP / CHF op soek na wat afwaarts voortgaan soos dit nogal sterk is. En dan is dit regtig al die ambagte so net bewus te wees van wat Nie-Farm Payroll en sorg oor wat om jou posisie te sluit voor die tyd. Het jy 'n blik op die kaarte oor die ommekeer en voortsetting patrone. Kyk uit vir daardie vorige uitputting as 'n baie belangrike ding om te kyk vir. So ek hoop dit help jou en ek sien uit daarna om bring jy 'n paar meer nuus hierdie tyd volgende week.


No comments:

Post a Comment